کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738546920 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316536 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سامسونگ اطلاعاتی جدید در مورد دوربین BRITECELL منتشر کرد

سامسونگ در همایشی که به تازگی با سرمایه‌گذاران خود برگزار کرده است اطلاعاتی را در مورد سنسورهای آینده‌ی خود با نام BRITECELL ارائه داده است.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ سامسونگ قصد دارد با ارائه‌ی فناوری جدید، ابعاد ماژول دوربین را کوچک‌تر کند. این کمپانی با کمک BRIRECELL می‌خواهد عملکرد دوربین را در نور کم بهبود ببخشد. سامسونگ تنها به کاهش ابعاد بسنده نکرده است و رزولوشن را نیز افزایش خواهد داد. یکی از نکات مهم در عملکرد دوربین‌ها مساله رنج دینامیکی است که کره‌ای‌ها به کمک سنسورهای جدید خود این ویژگی را بهبود خواهند بخشید.

pic1 67484تمام موارد گفته شده در بالا آرزوی سازندگان دوربین به شمار می‌رود و باید دید سامسونگ با وجود موانع زیادی که برای رسیدن به همه‌ی این خصوصیات وجود دارد چگونه عمل خواهد کرد. به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد با کنار گذاشتن فیلتر بایر از سنسورهایش، پیکسل‌های سبز را با پیکسل‌های سفید جایگزین کند. رنگ سبز در دوربین‌های کنونی از این فیلترها حاصل می‌شود که همین فیلترها باعث کاهش میزان نور دریافتی توسط سنسور می‌شوند. سامسونگ با کنار گذاشتن این فیلترها در حقیقت نور بیشتری را به سنسور می‌رساند.

pic2 47640دوربین‌های BRITECELL سامسونگ ۲۰ مگاپیکسلی خواهند بود؛ این پیکسل‌ها یک میکرومتری هستند. ماژول این دوربین‌ها نسبت به دوربین‌های ۱۶ مگاپیکسلی کنونی (که پیکسل‌های ۱.۱۲ میکرومتری دارد) اندکی کوچک‌تر خواهد شد. با وجود این بهبودها عملکرد بهتر در شرایط نوری نامناسب دور از ذهن نخواهد بود.

pic3 bca84رنج دینامیکی به کمک WDR هوشمند در این سنسورها بهبود پیدا خواهد کرد. سنسور جدید همچنین از فوکوس خودکار با قابلیت تشخیص فاز برای فوکوس سریعتر و دقیق‌تر بهره خواهد برد. نظر شما در مورد سنسور  جدید سامسونگ چیست؟ آیا سامسونگ می‌تواند این بهبودها را عملی سازد؟

pic4 5962e

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29245 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1394/08/29 تعداد مشاهده: 1608
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر